perjantai 11. maaliskuuta 2011

Epäkiiltokuvapostaus


En ole kauhean itsevarma ihminen. Oikeasti olen vain hyvä huijaamaan muille että mukamas olisin. Uskallan kyllä pukeutua juuri niihin vaatteisiin kuin itseäni huvittaa, mutta mikäli jokin ei mene kuten tahtoisin oletan että olen tehnyt jotain väärin. Ja jos olen tehnyt jotain väärin olen kokonaisvaltaisesti huono ihmisenä. Ja huonon ihmisen ei kannata tehdä yhtään mitään kun kaikki on kuitenkin ihan tylsää/tyhmää/huonoa/nimeä-itse-negatiivinen-adjektiivi. Aika tuhoisa kierre vai mitä?

 

IMG_2957

 

Tämän kaiken voi siis kääntää niin, että mikäli en saa kommentteja olen kokonaisvaltaisesti huono bloggaaja. “Ei sitten, olkoot” on kaikunut mielessäni koko viikon. Mä muistan, kuinka vielä ennen kesää 2009 yhteen postaukseen saattoi tulla kommentteja parikymmentäkin. Ja ne postaukset oli ihan kamalaa kuraa! Kesän 2009 jälkeen mun mielestä kaikista blogeista kommentit väheni huomattavasti. On niitä kuitenkin aina joka postaukseen mullekin muutama tullut tuon kesän jälkeenkin, mutta nyt meni liian pitkä aika ilman yhtäkään. Joten käänsin sen niin, että olen ihan paska tässä hommassa. Ja miksi olisi mitään järkeä tehdä mitään missä on ihan huono? No ei mitään.

Yritän päästä irti tästä kierteestä, sillä eihän mikään edellä kirjoitetusta nyt pidä paikkaansa. Tiedän sen, jossain syvällä sisimmässäni. Ei se, että toinen saa viikon bloggaamisen jälkeen 500 lukijaa ja päivässä 100 kommenttia tarkoita että mä olisin sitä huonompi bloggaajana. Tai ihmisenä. Aaarght, missä olet itsetunto??

6 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Mul on ihan sama juttu ton kommentoinnin kanssa! Joskus ku tulee moneen postaukseen monta päivää peräkkäin kommentteja ja sit taas ei tuu yhtään nii kelaan vaan et ehkä kannattais lopettaa koko homma. -.-'

Tiina kirjoitti...

Mulla myös sama juttu. Joihinkin postauksiin tulee enemmän kommentteja ja toisiin ei sitten yhtään, mutta toisaalta en ajattele sitä niin, että olisin sitten huono bloggaaja. Aina ei vain ole mitään sanottavaa toisen postaukseen.

Musta ainakin bloggaaminen itsessään on kivaa, enkä tee sitä pelkästään sen takia että joku voisi kommentoida sitä. Niitä on varmasti kiva lukea/katsoa kuvia joskus parin vuoden päästä, että tältäkö mä näytin.

Roosa kirjoitti...

Heidi: Mut eipä olla vielä lopetettu kumpikaan :D Ollaan sitkeitä sissejä, melkein-helposti-luovuttavia. Melkein ;)

Tiina: Mä kaipaan kyllä kommentteja, jos tahtoisin katsoa miltä näytin/mitä ajattelin vuosia sitten en pitäisi tätä julkisena :) En kirjoita VAIN niiden takia, mut kyllä ne on tän homma suola. Pippurit tulee sitten muualta ;)

sansu kirjoitti...

Musta tuntuu, et kommentointi menee sellaisissa aalloissa, joskus kommentteja tulee hulluna ja joskus ei ollenkaan! Mä en jaksa välittää sen kummemmin kommentoimattomuudesta, tietty joskus ihmetyttää, et minne kaikki on kadonneet kun mitään ei kuuluu moneen päivään. :D

Lottta kirjoitti...

Mä ainakin käyn usein lukemassa, mutta tosi tosi harvoin mitään kommentoin... Ehkä pitäis lukijana ryhdistäytyy, ymmrrän kyllä, että opis kiva saada kommentteja:) Helposti vaan selaileen blogit läpi, enkä kirjottele mitään, aattelen useen et ei mulla mitään tärkeetä oo, tuskimpa tota kirjoittajaakaan kiinnostaa mun söhellykset..:D

Roosa kirjoitti...

sansu: Mä vähän epäilin et onko mun kommentointimahdollisuudessa jotain häikkää kun kommentteja ei tuu :D

Lottta: Huomaan ite saman :P Vaikka ite tietää kuinka kivoja ne kommentit on niin harvoin silti tulee niin maata mullistavaa sanottavaa että siitä haluis kommentin kirjoittaa :) Ja silti en osaa suhteuttaa sitä omaan blogiini..