perjantai 9. lokakuuta 2009

Vähän inkkaria, vähän leopardia, vähän liikaa kaikkea?

Tiedättekö mikä on mälsää? Se että vasta asukuvia ottaessaan huomaa ettei koko päivän päällä ollut asu oikeastaan toimi ollenkaan. Niin kävi mulle eilen. Lisäks asukuvatkin on kiireestä johtuen aivan kammottavia, mä oon niissä yhtä isoo perkuleen tissiä (:D). Tyhmää ku jotkut päivät on tollasia.

Saatte nyt kuitenkin itse tehdä päätelmänne et epäonnistuinko mä teidän mielestä yhtä lujaa ku omasta mielestäni:

v cncvgn 003

v cncvgn 002
Harmaa neule: Zara
Punainen toppi: H&M
Hame: Kirppis
Leosukkikset: H&M
Kengät: Kirppis (mirellan!)
Panta:H&M

Ja mikä tässä asussa sitten ei toimi. Eikös se ole hyvä aina harrastaa vähän itsetarkastelua. Enpähän sitten toista samoja virheitä enää uudestaan.
1) Kengät on väärän väriset. Niiden olis kuulunu olla mieluiten vaalean harmaat. Testasin asuun myös mustaa neuletakkia, joka olis käyny paremmin kenkien kaveriks, mut sitte koko asusta tuli ihan liian synkkä.
2) Leosukkiksissa vahvaa kuviota, samoin kengissä vahvat kultakoristeet. Jompi kumpi olisi riittänyt, nyt ne ei täydennä toisiaan vaan pikemminkin häiritsevät.
3) Toi panta. Mulla oli ihan älyhuono hiuspäivä ja se oli pakko pelastaa jollain. Kokeilin siis ensimmäistä kertaa pitää hiuspantaa tolleen otsalla enkä oo varma onks se liian hippi, liian inkkari vai just hyvä.

No niin nyt rehellisesti, mitä mieltä? Miten te olisitte korjanneet tota vai olisitteko mitenkään?

Ps. Hihii, olin tänään koko päivän Espoossa aivokuvauksissa ku oon koehenkilönä yhdessä psykologian laitoksen tutkimuksessa. Sain rahaa ja oli jänskää!

10 kommenttia:

maaikku kirjoitti...

Kerrassaan mainio asu itse asiassa paras kaikista mitä olen päälläsi nähnyt joskaan eivät muutkaan ole hullumpia niin se on paljon sanottu se. :) hieman voisi leikitellä enemmän kyseisessä vaatetuksessa ja hippipanta on ihana!

E kirjoitti...

sulla on tosi kiva blogi, tykkään!:-)

Neiti S. kirjoitti...

Aivotutkimuksessa? Kerro lisää :D

Roosa kirjoitti...

maaikku: Oi kiitos piristävästä kommentista, hassua miten sitä itse tuntuu kuin menisi ihan metsään mutta muiden silmissä sitten onkin ihan onnistunut :)

E: Hih, tänks! <3

Neiti S.: Se oli sellainen toiminnallinen kuvaus, katottiin näköaivokuoren toimintaa samalla ku mulle näytettiin erilaisia näköärsykkeitä :) Olin sellasessa kapeessa putkessa missä oli kauhee meteli :D

NooranElämää kirjoitti...

Mä tykkään kanssa, mutta olisin laittanut mielummin sen mustan neuletakin, mutta ehkä silloin ois tosiaan ollut mukana enemmän mua eikä sua. Värikkyys on sun juttu. :)

Hepa-Neiti kirjoitti...

Mun mielestä asu ei oo yhtään hassumpi. Ite oisin varmaan laittanu ihan perussukkikset tohon juttuun...mut eihän noikaan huonot oo todellakaan!

Riikka kirjoitti...

Mäkin voisin osallistuu tollasiin testeihin jos sais rahaa :D kuulostaa aika mielenkiintoiselta.

Ence BOO kirjoitti...

Oisin ehkä laittanut joko sen mustan neuletakin tai yksiväriset sukkikset. Mutta se olenkin vain minä, eikä tuo asu nyt mikään floppi mielestäni kyllä ole :-D

Ence BOO kirjoitti...

Ai niin ai niin ja tuo otsapanta sopii sulle todella hyvin! Omaan päähäni sellainen ei iske sitten kirveelläkään, vaikka kuinka yrittäisin :(

Mira kirjoitti...

Hihii katoin eka, että onpa samannäköiset kengät ku mulla ja vasta sitten muistin, että määhän myin ne kirpulla! :D Hyvä muisti mutta lyhyt..
Itse en hirveesti tuommosista leopardisukkiksista välitä, että olisin laittanut mustat sukkikset, mutta niinku edellisetki on sanoneet, että se taas ei olis välttämättä sun tyylistäs.