lauantai 11. lokakuuta 2008

Minullako pakkomielteitä?

Minua ei haastettu, joten haastan siis itse itseni. En koe olevanani kovinkaan outo, mutta tällaiset omituiset piirteet herättävät muissa ihmisissä silloin tällöin kummastusta:

1) Olen täysin koukkuuntunut nettikilpailuihin.
About vuoden ajan olen osallistunut kaikkiin mahdollisiin löytämiini nettikilpailuihin päivittäin n. 15. minuutin ajan. Minulla on kilpailuja varten jopa oma sähköpostiosoite, sillä suostumalla mainontaan epäilen parantavani voittomahdollisuuksiani. Tähän mennessä olen voittanut mm. Good luck Chuck & Kultainen kompassi leffat, sadan euron lahjakortin Marimekolle, hytit GOOM- risteilylle ja liput muumimaailmaan.

2) En voi syödä muroja maidon kanssa. Siis hyi, siitähän tulee sellasta vetelää vellimössöä. Paljon kivempaa syödä kuivia ja narskuvia muroja kuin kasaa muropuuroa. Ihan kuin karkkia vetelisi.

3) Kaiken on pakko mätsätä. Päältäni ei voi löytyä tyyliin pelkästään punaista paitaa, pakko lisätä punaiset korvikset. Ruskeat kengät --> ruskea baskeri, lila vyö --> lila laukku. Sama pätee myös sisustukseen, jossa noudatan kaksiväriperiaatetta. Siksi koko makuuhuoneemme on musta-vihreä ja kylppäri oranssi-sininen, en vain osaa lisätä muita värejä hyvin mätsäävään joukkoon.
(Mätsätä on muuten kätevä sana, paljon lyhyempi kuin sopia yhteen)

4) Jaan pakkomielteisesti ruokani osiin. Eli siis kaiken kanssa pitää riittää kaikkea, ei ole kiva jos peruna loppuu ennen pihviä! Haastavinta ruokaa on siten perunamuusi ja kivointa lasagne. Ei ole kovin aikuismaista etenkään ravintolassa paloitella ruokaansa etukäteen..

5) Tämä menee ehkä vähän samaan kastiin ykkösen kanssa mutta menkööt. Tällaisia tuli siis postissa pari päivää sitten. Jonkun nettipaneelin kautta kuusi pulloa uutta Fantaa testattavaksi, ihan ilmaiseksi. Olin joskus puhelinhaastattelijana ja siitä lähtien olen aina vastannut kaikkiin mahdollisiin nettipaneeleihin ja puhelinhaastatteluihin vaikka en hyötyisi niistä mitenkään. Lehtimyyjät taas eivät edelleenkään ansaitse sympatiaani.. Kuulun siis varmaan n. kymmeneen eri paneeliin mihin vastailen vähintään kuukausittain.

Noh, saanko otsaani leiman "kahjo'" vai ovatko nuo ihan normaaleja juttuja?

Ja kukaanhan ei pidä arvonnoista?
(murot)

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nettikilpailut on ihan mahtavia, en tosin oo voittanut kuin joskus älykauan siten jonkun lasten dvd:n...

Toi ruuan osittelu on mulla sama! Ärsyttävää, jos pihvi loppuu jo, ja perunoita jääkin vielä kasa.

Camilla kirjoitti...

Näköjään tuo kilpailuihin osallistuminen on kannattanut. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hassuja kahjouksia;) Palkintosi lähtee muuten postiin tänään, Pariisin-matkan vuoksi on postittaminen hieman viivästynyt...:/

Anonyymi kirjoitti...

mäkin oon ihan arvontasivufriikki :D oon voittanut mm. amy winehousen levyn ja paidan, goldwellin hiustenhoitotuotteita, leffalippuja, pokkareita...

eimie kirjoitti...

hih, itekki entinen puhelinhaastattelija ja osallistun kyl kaikkiin sen tyyppisiin jos mul vaan on mahdollisuus. toisaalta puhelinmyyjät ei saa multakaan pisteitä vakka sitäkin duunia tehny varmaan lähemmäs 4v ylä-aste/ lukio ikäsenä.

May kirjoitti...

Hauskoja nämä ovat! On niin mukava lukea erilaisten ihmisten luonteenpiirteistä - kompleksinsa kullakin :o)

kullanmuru kirjoitti...

Olen ihan samaa mieltä noista muroista! Minua ällöttää syödä ne maidon kanssa! Yleensä syönkin ne kuivana, samoin kuin myslinkin :D

anette kirjoitti...

Mul on kans toi 4 kohta! Must on ihan kauheeta syödä perunaa paljaaltaan. ._. Pihvi tms vielä just menee, mut ei sekään kivaa oo. :< Poikaystävä on ihan outo kun se syö joskus ihan tahallaan erikseen jotain ruokia.. :D

vippe kirjoitti...

Ehkä munkin pitäis alkaa addiktoitumaan noihin kilpailuihin jos niistä kerran oikeasti voi voittaa :)