perjantai 11. heinäkuuta 2008

Kuvat ilmestyvät!

Oltiin tänään siskojen kanssa reippaina tyttöinä pesemässä mun kämpän matot (en voinut pestä niitä Turussa, oli pakko raahata ne tänne monen sadan kilometrin päähän ihan vain siksi että olen tottunut pesemään ne täällä). Tuntu muuten aika turhalta touhulta useimpien mattojen kohdalla,ihan puhtaitahan ne oli (paitsi se yksi mihin minä tumpelo kaadoin yli litran mehua..)

Palkinnoksi ylirankasta pesuretkestä palkitsin itseni auringonotolla jota tein vasta KOLMANNEN kerran tänä kesänä, olen siis edelleen valkea kuin lakana. Saisi alkaa jo ne tappohelteet,kyl mä vaan tykkäisin.
Oli muuten aivan järkyttävän hirveää aurinkorasvaa sisko ostanut. Jotain kaikkein halvinta tököttiä, ihan ku pureskeltua purukumia olisin yrittäny itseeni levittää. Daily merkkistä oli, en voi suositella kenellekään.
Kuva hieman uupahtaneesta auringonpalvojasta puolentoista tunnin palvonnan jälkeen (mukana menossa uusi juomapullo ja sata vuotta vanhat SinäMinät)



Illaksi mentiin sitten vielä mökille uimaan ja grillaamaan, minä en tosin uinut (ei tehnyt mieli saada sydänkohtausta kylmästä vedestä) vaan tyydyin saunomaan ja huljuttelemaan varpaitani järvivedessä). Asuna toimi sattumalta sama asu kuin profiilikuvassa.



Tältä näyttää muuten grillaaminen meidän perheessä
(jämähiiliä + tuhat litraa sytytysnestettä = täydellinen hiillos)



Kiitos kaunis,huomenna shoppailemaan! (tosin lähden etsimään vain punaisia sukkahousuja, mutta saattaahan sitä löytää vaikka mitä aarteita). Huomenna nähdään myös poikaystävän kanssa, vaikkei sen pitänyt tänä viikonloppuna päästä lomille. Ihanaa,pääsen syliin.

1 kommentti:

veera kirjoitti...

Tän blogin ulkoasu on taivaallinen! :)