sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Viikon liikunnat

 

Tällä viikolla mentiin hieman pienemmillä liikuntamäärillä, mutta mielestäni ihan kohtalaisesti tuli silti liikuttua. Jumppaamaan olisin halunnut päästä kerran, pari enemmän.

 

Maanantai
*Kävely: 45min, 264kcal
*Dance: 55min, 332kcal
*Body: 50min, 234kcal

Tiistai
*Kävely: 1h 30 min, 383kcal

Keskiviikko
*Kävely: 30min, arvio 135kcal

Torstai
*Kävely: 35min, arvio 145

Perjantai
- (armoton biletys: ~3h)

Lauantai
-

Sunnuntai
Kävely: 35min, 163kcal
DanceFit: 50min, 340kcal

Yhteensä
6h 30 min, 1996kcal

Ei mennyt ihan yhtä hyvin kuin viime viikolla, mutta toisaalta enpä myöskään bilettänyt viime viikolla.. Ensi viikko menee luultavasti vielä heikommin kuin tämä viikko, sillä en pääse jumppaan kuin kerran koska sisko tulee viettämään kanssani hiihtolomaa. Ehkä voitaisiin käydä luistelemassa tai uimassa, pitää katsoa. No, mutta sitten loman jälkeen taas vauhti päälle :) Ehkä sitten ensi viikon jälkeen jaksan opetella käyttämään myös noita kiloklubeja ja heiaheiaata ettei tarvitsisi raportoida näitä tänne näin tylsässä muodossa.

 

tumblr_l9mipwaF3h1qdqgr4o1_400_large

 

Miten muilla meni tällä viikolla? Entä olisiko jollain suositella mulle helppoja, terveellisiä, ei-jääkaappisäilytystä tarvitsevia välipaloja?

5 kommenttia:

mine kirjoitti...

no kaikki myslipatukat on ihan hyviä, mut niitä kannattaa vertailla koska joissain on ihan hirveesti sokeria, hedelmät tietenkin, sit jos pystyy pitään ehjänä niin keitetyt kananmunat, jugurttijuomat mut ne on aika väljettyneen makusia jos on kauan laukussa :P proteiinijuomat (sellaset valmispakkaukset tai sit ite sekotettu jos on pitävä juomapullo) ja tietenkin perus leipä kulkee mulla aika usein mukana :)

joz kirjoitti...

mun mielestä pähkinät on parhaita välipaloja. esim pirkan naturel cashew-pähkinä, uudelleensuljettavassa pussissa on tosi kätevä. ja vaikka ei olis vähähiilarisella (niinku mä) ni just noissa cashewissa on vähiten rasvaa kaikista pähkinöistä. proteiini pitää nälkää paremmin ku hiilarit, joten protskupatukat on kans hyviä, eikä niissäkään ole paljoa rasvaa :)

Jenna kirjoitti...

Heiaheian mukaan tuli liikuttua 11h, joten oon aika tyytyväinen.

Mun lemppari"herkku" on rasvaton maitorahka+pakastemarjat.. Puolukat on tän hetken suosikkeja:)

bubble kirjoitti...

Miten toi koira on noin lutunen!!?!?! AWWW! ♥

Ilman jääkaappia säilyvistä välipaloista suosin minäkin pähkinöitä sekä hedelmiä, joita tosin säilytän yleensä nimenomaan jääkaapissa.. Protskujuomia käytän joskus, mutta tosi vähän niiden lisäainepitoisuuksien vuoksi. Sama myslipatukoissa, ylipäätään maha ei kestä viljoja juurikaan joten välttelen niitä.

Roosa kirjoitti...

mine: Hei mulle ei ole ikinä tullut mieleen mikään noinkaan yksinkertainen kuin keitetty kanamuna eväänä! Nerokasta, kiitos :D

joz: Pähkinät on kuivia :D

Jenna: Mä en oo vielä oikee tottunu maitorahkan sellaseen happamaan makuun, mut ehkä pikkuhiljaa..

bubble: Protskujuomat kuulostaa pelottavilta, en haluu lihaskasaks :D