sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Perjantai-illan huuma

 

En sitten löytänyt perjantaina itselleni mitään uutta maata mullistavaa päällepantavaa, joten tyydyin vanhaan ja rakkaaseen Hell Bunnyn pallomekkooni. Tuntuu, että pukeudun nykyään aina siihen kun olen oikeasti “menossa johonkin” (teatteriin, baariin, elokuviin jne.). Pitäisi näyttävästi vähän laajentaa tuota juhlavahkoa vaatevarastoa..

 

IMG_2689

 

Kuten varmasti monet blogiani pitkään seuranneet ovat jo osanneet päätellä, minä en suuremmin vietä aikaa yöelämässä enkä pahemmin käytä alkoholia. Käyttömäärät on hiipuneet koko ajan viimeisen parin vuoden aikana ja nykyään biletän/käytän alkoholia ehkä.. viitisen kertaa vuodessa. Epäilen syyksi sitä, että olen muodostanut itselleni pelkotilan laskuhumalasta. Sekä krapulasta, oi ehdottomasti krapulasta. Pidän kyllä humalatunteesta, mutta en sitten kahdesta edellä mainitusta.

 

IMG_2696

 

Joten nykyään sitten kun menen ulos tanssimaan ja humaltumaan teen sen sitten täysillä. Joko kaikki peliin tai sitten ei mitään taitaa olla bilettämiseni henki nykyään. Olen nimittäin todennut näissä muutaman viime kerran tutkimuksissani, että jos vain juon koko ajan laskuhumalaa ei ilmesty. Loistavaa logiikkaa eikö? Perjantain meni siis mahtavasti, tanssittiin tuntitolkulla ja pistettiin viittoen niin että koko baari piti meitä varmaan kuuroina. Tai vaihtoehtoisesti hulluina. Aina näin jälkikäteen tulee mieleen, että pitäisi ehdottomasti käydä ulkona useammin. Tosin tämä ajatus ei ikinä tule mieleen sinä seuraavana päivänä, vaan vasta näin muutaman päivän jälkeen. Miksiköhän?

Minkälaisia bilettäjiä te muut (täysi-ikäiset) olette? Kaikki tai ei mitään? Sievää tissuttelua? Usein, harvoin, ei milloinkaan?

6 kommenttia:

Sari Kotokunnaalta kirjoitti...

Viimevuotisen hämmentävän vapun jälkeen olen vähentänyt jo aiemmin rajoitettua alkoholinkulutusta entisestään. Mulle tulee tosi helposti epämääräisen huono-olo jo illan aikana ja krapulapäivät on tylsiä, kun menevät ihan hukkaan. Eilen join etkoilla kaksi lasillista viiniä ja baarissa vain vettä. Kivaa oli silti. :) Ehkä olen tullut vanhaksi, kun pilkkuunkaan asti en ole aikoihin hillunut.

Jenna kirjoitti...

Mulla on taas vähän päinvastoin, oon viime aikoina alkanut käydä useammin ulkona:) Noin kerran parissa kuukaudessa tulee joutua silleen "kunnolla", muuten lähinnä muutaman siiderin voimalla mennään :P Baareissa tulee käytyä keskimäärin joka toinen viikonloppu..

Roosa kirjoitti...

Varpunen: Tuo epämääräisen huono olo kuulostaa tutulta, se on se fiilis mitä olen pelännyt :/

Jenna: Pitäisi itsekin alkaa käymään useammin, se on kun oikeasti ihan hauskaa ilman tuota edellämainittua oloa :D

joz kirjoitti...

mä oon varmaan enemmn tissuttelija, mut biletän myös. en osaa yhtään arvioida, mut viimeks olin eilen ja sitä edellisellä kerralla marraskuussa. tosin marraskuussa taidettiin käydä kolmena viikonloppuna putkeen. eli vaihtelee :D kesäsin varmaan käyn enemmän.

muuten saatan viikonloppusin itekseni juoda lasin viiniä jos sitä kotoa löytyy. vietetään tyttöjeniltaa kans aika usein viinipullon kera sisätiloissa x)

se kyllä kauheesti riippuu illasta miten se alkoholi vaikuttaa. eilen juotiin aika paljon mut laskuhumalaa ei ollu yhtään (aamulla vähän heikotti) ja joskus huono olo tulee jo muutaman jälkeen. ja jos en oo tarpeeks hyvissä kuoseissa ni väsähdän jo yhden jälkeen. eilen lähdettiin muutama minuutti ennen pilkkua :D

tulipas pitkä selitys turhaa asiaa :D

iitsku kirjoitti...

Voi että, oot niin samanlainen kuin mä! Biletän tuskin ikinä (mihin tosin osasyynä on se, että lähes kukaan ystävistäni ei ole vielä 18). Krapula ja laskuhumala ovat aivan järkyttäviä tunteita! Niiden takia ei bilettäminenkään kauheasti innosta. Ei sillä, en kyllä muutenkaan ole bilettäjätyyppiä. Tykkään pitää hauskaa ihan muuten :)

sansu kirjoitti...

Mä biletän ehkä keskimäärin joka toinen tai kolmas viikonloppu, se on mielestäni ihan ok tahti! Jos lauantaina käy baarissa ja sunnuntain makaa enemmän tai vähemmän kohmelossa, ei oikein ehdi touhuta viikonlopun aikana kovinkaan paljoa - se on ehdoton bilettämisen huono puoli! Mä kyllä yleensä juon sen verran että oon ainakin hyvässä hiprakassa, joskus enemmän, joskus vähemmän. Vaikka joisinkin vähemmän eikä darraa tulisi, seuraava päivää menee ainakin sitä väsymystä koomaillessa. O