keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Hupsista

Olen ostanu viime viikon aikana aivan liian monet kengät. Yhdet tosin maksoin ja pari viikkoa sitten ja kahdet tulivat oikeasti tarpeeseen (työkengiksi). Mutta näitä yksiä en voi perustella oikeen mitenkään muuten kuin sanomalla että ne on vaan upeet.


Mun piti ihan vaan kuluttaa muutama minuutti aikaa Spirit Storen kivoja kenkiä KATSELLESSA, mun ei pitänyt ostaa mitään. Mut oho ja kappas, kotiin mun kanssa päätyi kenkälaatikko, joka piti sisällään hauskimmat kengät ikinä. Lompakko keventyi about seitsemäntoista euron verran, joten en usko että tällainen extemporeostos kaataa mun taloutta.


Ne. On. Paljettitennarit. Eikä. Ihan. Mitkä. Tahansa. Vaan. Värikkäät. Sellaiset.

Image and video hosting by TinyPic

Kauheet rakot näistä tuli ensimmäisillä käyttökerroilla, mut kyllä ne siitä vielä jalkoihin mukautuu. Niiden on pakko. Ihan vaan koska ne on UPEET!

Vai onko joku muka eri mieltä?

2 kommenttia:

Salka kirjoitti...

Ei olla eri mieltä, nuo ovat upeat :)!

Hepa-Neiti kirjoitti...

TOSI UPEEET!!! Ihan parhaat kesäkenkulit!!