tiistai 2. maaliskuuta 2010

Tittelityy & Tittelitom

Ostettiin just Tanelin kanssa liput tulevan vuoden kenties mielenkiintosimpaan ja odotetuimpaan ensi-iltaan.

Voin vaan sanoa et miten ihmeessä mä pysyn housuissani vielä puoltoista viikkoa? 12.3 olevaan 3D-näytökseen ostettiin siis liput ja mä rehellisesti puhuen lasken jo päivien ellen jopa tunteja tuohon hetkeen. Tulee varmasti olemaan päätä huimaava kokemus.

Muita jo ensi-iltaan tunkevia?

Ps. Kaksi postausta saman päivän aikana - never(?) happened before!

12 kommenttia:

June kirjoitti...

Tätä on kyllä odotettu ku kuuta nousevaa, mutta valitettavasti 30STM'n keikka osuus samalla päivälle ensi-illan kanssa. Leffa siirtyy siis lauantaille :)

Hepa-Neiti kirjoitti...

Meinasin mennä kattomaan mutta en taida ensi-iltaan vielä tulla :)

Jenna kirjoitti...

Oon ehkä hieman out, en ollut kuullutkaan tosta leffasta:D

Jenna kirjoitti...

Ääääää, oon niin katkera, kun oon oottanut kyseistä leffaa kuin kuuta nousevaa jo yli vuoden päivät ja nyt en pääsekään ensi-iltaan! En tasan tuu koneelle sillon viikonloppuna, en kestä jos kaikki näkee ton ennen mua. :D (Ai miten niin suhtaudun ylidramaattisesti kaikkeen mikä liittyy Burtoniin tai Deppiin...:D)

Riikka kirjoitti...

Ensi-iltaan en ehkä mene, mutta pakko toi on nähdä :) Ja pakko nähdä just 3D:nä!

Joa kirjoitti...

Mä oon niin kade!!! Tietenkään täällä korvessa ei voi olla mitään 3D-teattereita, joten kaikki Coralinet ja Avatarit ja Alicet menee ihan sivusuun. Murr. :D

Elina kirjoitti...

Mäkin odotan tota leffaa ihan älyttömästi! Pakko mennä katsomaan! :)

nellen kirjoitti...

Mäkin meinasin ehdottomasti lähteä katsomaan, harmi et poikakaveri on töissä just ensi-ilta päivänä, olis ollu aika muikea synttärilahja... :) Rakastan Tim Burtonin leffoja muutenkin, ja en ole lisäksi vissiin KOSKAAN nähny Liisa Ihmemaassa kokonaan! :) Can't wait!!

Anna A. kirjoitti...

Löysin blogisi vasta ja täytyy sanoa, että tosi mageita asuja sulla! Ihanan pirteitä. Ja kivaa löytää lisää turkulaisia blogeja! :)

Ence BOO kirjoitti...

Mullakin lippu ensi-iltaan, 3D toki, ja vielä (mun mielestä) parhaille paikoille, eli taakse keskelle. Auuuu! En jaksa odottaa.

Roosa kirjoitti...

bubble: Loistava syy siirrolle, et sä ees muista tolla keikalle et hitto nyt ne muut on leffassa :)

Hepa-Neiti: Juontakaan ei varmaan kukaan voi spoilata ;)

Jenna: MITÄÄ?! Mulla on nyt suu auki samalla lailla ku sun profiilikuvassa varmaan loppupäivän.

Jenna: Kyllä se leffa sua siellä teattereissa odottaa, älä huoli ;)

Riikka: Vaikka lasit kuinka painais nenää nii on se silti sen arvosta!

Joa: Tuleeks sinne noi leffat semmosina tavallisina versioina? Onhan se 3D hieno juttu mut menisin kyl kattoo ton ilman sitäki jos 3D mahista ei olis :)

Helmi: Enää 9 päivää..

Niina: Meilläkin Taneli tulee vasta tuntia ennen leffaa sählypelistä, mut hitot mehän mennään :D

annana: Kiitos ja tervetuloa kyttäämään ;)

Ence: Samat sanat, taakse ja keskelle ;) Toisaalta takana ja sivulla saa sillon tällön laittaa jalat siihen edessä olevan penkin selkänojalle..

Ravenwaves kirjoitti...

Jahas, kuten bubble jo totesi, niin joudutaan odottamaan vielä yksi päivä sinua pidempään! Vasta lauantaina, mä en kestä enäääää :D