maanantai 22. maaliskuuta 2010

Dance dance dance

Olen tainnut vain kerran aikaisemmin tehdä tällaisen musiikkipostauksen, joten kyllä nyt jo oli aikakin! Tässä siis kolme biisiä joita soittelen repeatilla ihan koko ajan.


Lauantai-illan paras tanssibiisi, saa ainakin mulla jalat vipattamaan ja hymyn suupieliin.



En ole Arvil Lavignesta välittänyt sitten ylä-asteaikojen Skater Boy-biisin, mutta tämä kyllä kolahti. Parasta kävelyfiilistelymusiikkia pitkiin aikoihin.



Loppuun vielä hieman Lykke Litä, josta vaan tulee hyvälle mielelle. Ja jonka ansiosta tekee mieli hypähdellä.


Samoja suosikkeja?

4 kommenttia:

Josephine kirjoitti...

Alice on ihana, itse pääsin leffan tunnelmiin sitä kuunnellessa! Harmi vaan että Lavigne ei edes yritä huulisynkata videossa ja näyttää veltolta kalalta :D

Roosa kirjoitti...

Josse: Mä en ees kattonu tota videota, oon vaa spotifystä kuunnellu tota biisiä :D Veltto kala <3

June kirjoitti...

Lykke Li on ihana<3 Mä en jaksa Avrilin ääntä, vaikka mun mielestä se onki ihan piristävä poikkeus poppimaailmassa.

Roosa kirjoitti...

bubble: Lykke Listä ei voi olla tulematta hyvälle mielelle :)