keskiviikko 6. toukokuuta 2009

The perfect solution

Nyt olis sitten haussa täydelliset haaremihousut. Jep, haaremit. Minulle! Tajusin vasta vähän aikaa sitten että tulevissa kesätöissä ei pahemmin hameita voi käyttää ettei paikat vilku lasten kanssa leikkiessä. Farkuissa taas on vähän epämukavan kiree olla ja verkkareita en pahemmin käytä. Joten haaremit olis the perfect solution!

Yritin bongailla nettikaupoista THE täydellisiä yksilöitä mut vitsit, yksiäkää ei löytyny. Kaikissa oli jotain hyvää, mut sit ne huonot puolet pilas kaiken.


Ei pitkiä, kiitos. Pitkät haaremit on mun makuun vähän liian tunkkaset, niistä ei tuu sellasta ihanaa kesäfiilistä. Muuten noi vois olla just sellaset mitä oon etsiny, noi lahkeet on meinaan täydelliset. Haaraosuus ei oo tippunu nimeksikään mitä just haluan. Eli siis tämmösiä ei missään nimessä mulla tulla näkemään:


Paskahousupöksyt, suoraan sanoen. Mut noi olis varmaan just täydellisen mittaset.


Näissä taas on melkein täydelliset noi lahkekireennykset, ehkä vähän liian pitkät ja liian nilkkoihin asti ulottuvat. Kangas näyttää kuitenkin just sellaselta mitä etin, semmosta vähän niinkuin kevyttä uimapukukangasta.


Nää taas näyttää liikaa liikuntahousuilta. Vähän liian alas ulottuva haaraosa ja kiristykset ihan ku mun jumppapöksyissä. Mut taaski, melkein nappiin.

Eli, ei kukaan teistä olis sattumalta bongannu missään kaupassa (ei mielellään nettiputiikista) haaremihousuja näillä kriteereillä:
1) Puoleen pohjeeseen ulottuvat
2) Lahkeessa kiristys mikä ei näytä semmoselta ku jumppahousuissa
3) Ei polviin asti ulottuvaa haaraosaa vaan ennemminkin tosi isot ja liehuvat lahkeet
4) Mustat
5) Kevyttä kangasta

Anyone? Onneks tässä on vielä kuukausi aikaa, metsästys alkaa NYT!

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ginassa on kivoja!

sannero kirjoitti...

mulla on metsästyksessä ihan samanlaiset, ja ainakin omissa tappijaloissani ne ginan pöksyjen haarat roikku aivan liian alhaalla. Aion ensi viikolla metsästellä Skanssista, vinkkaan jos bongaan jotain kivaa :)

Hepa-Neiti kirjoitti...

Käyppä tsekkaa tykkäätkö H&M:n versioista jotka on mun mielestä sellaset "semihaaremit". :) ostin viime kesänä ja nyt niitä oli näemmä taas tullu muutamia värejä. Hansan H&M:ssä oli ainaski siinä heti yläovien vasemmalla puolella eilen kun käväsin. Ne on suht ohutta trikoota tms. ja vyötäröllä on kiristysnauhat joiden päissä kultaiset helmet :) että sellasta..

Roosa kirjoitti...

Anonyymi: Mä katoin nettisivuilta noita Ginan haaremeita, niis tosiaan oli aika alas ulottuva se haaraosa :S Mut pitää silti käydä testailemassa jos vaiks ne oliskin hyvät :)

sannero: Joo vinkkaa ihmeessä, ku en oo meinaan vielä ees käyny Skanssissa ja olis kiva jos siellä olis jotain odotettavaa ;)

Hepa-Neiti: Eikä, miks kaikki vihjaa nyt Turkukivaa ku meikä on lähtemässä viikoks Poriin :D Mut käyn kattomassa jos niitä olis viel viikon päästä Hansassa :)

Anonyymi kirjoitti...

Itse bongasin Vilasta tanaan kivoja noin viidenkympin hintaan, kannattaa kayda kurkkaamassa :)

/eve

Jenna kirjoitti...

Mä oon H&M:ssä myös törmännyt vähän tollasiin sun kuvailemiin :> Muistaakseni oli aika halvatkin.

Anonyymi kirjoitti...

Sinut on haastettu!:)

Ja muuten, Ginasta löysin omat haaremini muutama kuukausi sitten:>

Emni kirjoitti...

Onlysta on omani ja kuullostaa lähes samalta kun sinun kuvaamasi. :)

Roosa kirjoitti...

Anonyymi: oon liian pihi, en tuhlaa ikinä viittäkymppiä ees farkkuihin :S

Jenna: Tsekkaan sieltä, kiitti! :) Ja joo vois kuvitella et H&M:n pöksyt maksais just jonku kivat parikymppiä.

Sofia D: Mä aina unohdan kaikki haasteet, toivottavasti en nyt tätä :D

Emni: Pitääkin kattoo onko Porin Onlyssa/Veromodassa samalla ku meen muutenki kaupungille, kiitti! :)