tiistai 11. toukokuuta 2010

Kuinka monta askelta on sillan päästä sillan päähän

Okei jos nyt tän jälkeen sais julkaistua näitä ihan siinä päivätahdissa kuin kuuluiskin..
Day 07 - A song that you can dance to


Parempaa tanssimusiikkia ei olekaan kuin The Baseballs. Haluan vatkaamaan lannetta nyt heti!

Day 08 - A song that makes you fall asleep


Mä en tie mikä siinä on, mut aina ku tää biisi alkaa bussissa soimaan mun mp3-soittimesta nii silmäluomet alkaa yhtäkkiä lurpattaan. Hyvä biisi kyllä, mutta äärimmäisen tehokkaasti väsyttävä.

Day 09 - A song from your favorite band


Mulla on tosi, tosi monta suosikkiartistia mut bändeistä tykkään oikeastaan vaan Zen Cafesta, PMMP:stä ja Skandinavian music groupista. Valkkasin tähän Zen Cafea, koska sitä oon fanittanut nyt melkein 10 vuotta.

Mitä bändejä te ootte fanittanut vuosikausia?

2 kommenttia:

Maria kirjoitti...

Mä tykkäilen kanssa juurikin Zen Cafesta. Green Day taitaa kuitenkin olla se lemppari, jos joku on valittava!

Sirpa kirjoitti...

itselläni menee aika punkiksi, NOFX on ollut lempparibändi tosi kauan! :)

Michael Jackson taitaa olla yhtä pitkä rakkaus!