sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

Sitten olen valmis sinun pitää omanasi

Eikös se yleensä mene niin, että mitä kivempi asu sitä huonomman valokuvan asustaan saa? Siltä musta ainakin eilen illalla tuntui, kun koitin kuvailla asua kameran pattereiden vedellessä viimeisiään ja kellon tikittäessä uhkaavasti kohti bussin lähtöaikaa. Kaiken lisäks mun kameran patterilokero on rikki, patterit putoilee koko ajan pois sieltä eikä teippikään tunnu enää auttavan. Äh.

20100328_10

20100328_5
Farkut: Gina Tricot
T-paita: H&M
Paljettitakki: H&M
Kengät: Blanko, Espanja


Kokeilin ensimmäisen kerran kävellä noilla kengillä (uskalsin, kun luvassa oli pelkkää bussilla liikkumista) ja voi elämä mun jalat oli kuolleet! Ehkä ne ei oo vaan tottuneet yli kymmenen sentin korkoihin ja siksi vihoittelivat mulle, mut jotain pitää kyllä keksiä jos haluan noita kenkiä oikeesti jossain käyttää. Ehkäpä silikonilärpäkkeet päkiän alla pelastais jotain.

20100328_41

Korvissa killuivat vielä Bijou Brigetten riikinkukkokorvikset ja luomiini olin sutinut UPEANMIELETÖNTÄ MSCHIC By Seppälä luomiväriä. (kiitos Kristiina vinkistä!). Pakko tehdä tuosta luomiväristä vielä oma postaus, se on parasta ja upeimman väristä mitä olen ikinä naamalleni laittanut.

Vinkkejä kehiin: miten tappajakoroista jalkojen ylimmät ystävät?

Ps. Fiilistelkää. Niin mäkin teen.

1 kommentti:

NooranElämää kirjoitti...

Nätti asu!

Luinpas muuten tuon otsikon omanasi omenoina. Hämmennyin, mutta sit tajusin mokani :D