lauantai 6. helmikuuta 2010

Pari kivaa ja yksi ylimakea

Vapaapäivänsä voi tuhlata moniin asioihin, joista suurin osa kuuluu kategoriaan "vähemmän tärkeät" ja pikkuinen osa niihin "päivän pelastajiin". Vähemmän tärkeisiin on mulla tänään kuuluneet mm. pyykkääminen, imuroiminen ja kesätyöhakemuksen vääntäminen. Tylsiä välttämättömyyksiä joiden ansioista vapaapäivät ei todellakaan ole niitä odotetuimpia hetkiä.

Onneks kategoria päivän pelastajat paisui mulla tänään kolmiosaiseksi, sillä muuten olisin ehkä päättäny nukkua loppupäivän jottei tarvitsis kestää enempää aikuisten ihmisten tylsiä välttämättömyyksiä. Tämän lauantain pelastivat..


Iso Dovepaketti Buzzadorilta, jonka muutama muukin bloggaaja on vastaanottanut. Noi pikkupurkit on niin söpöjä etten ollenkaan raaskis jakaa niitä, mut ehkä maanantaina pistän koulukavereille jakoon. Ja jos joku ei siis vielä ole tietoinen mikä tällainen buzzausjuttu on niin täältä voi liittyä ja katsoa lisätietoja (+halutessaan kartuttaa mun värväyspisteitä :))




Mä kuulun tähän vähän kärsimättömämpien ihmisten porukkaan, enkä siis malttanu odottaa vielä viikkoa et sais syödä laskiaispullia. Mun teki niitä mieli nyt joten mä tein niitä nyt ja söin niitä myös nyt. Ja tykkäsin yhtä paljon kuin mitä olisin ens viikon sunnuntaina tykännyt. Ja nyt on ähky.


Viimeisenä ilon aiheena oli miehekkeen reipastuminen seinähyllyn suhteen. Se on odottanut poraajaa kuukausitolkulla ja nyt vihdoin saatiin vipinää töppösiin ja Lack seinälle. Ton taulun tilalle hommaan kyllä vielä jotain muuta, ehkäpä jonkun kivan tekstikoristeen tai lisää kynttilöitä.

Mitkäs jutut muilla toimii pikkupiristäjinä?

2 kommenttia:

Pupu kirjoitti...

Oijoi, laskiaispullat, mjam!!! Oon jo kyllä toissa viikolla vetäny pariinki kertaan läskiäispullia, vaan ainahan ne maistus;) Mää kävin kans hakkeen tännään oman Buzzador-pakettini postista, mutta ite tuotetta en oo vielä kerenny testaamaan...vaikuttaa kuiteski aika hyvältä:)

Pilvi kirjoitti...

Oi oi, miut on nyt sitten spoilattu - olin juuri huomenna menossa hakemaan tuota samanlaista pakettia postista ;)
No ainakin tiedän varautua sen koon suhteen :)