sunnuntai 6. joulukuuta 2009

Hiihtolomalla hiihdetään ainoastaan vesisuksilla

Pimeästä ja kylmästä talvesta selviämiseen tuli yhtäkkiä aikamoinen piristysruiske, jonka saan sisuksiini viikolla kahdeksan. Ja ei, en puhu mistään muusta huumeesta kuin auringosta.



 

 

 
   
Oijoijoijoijoi! Viikolla kahdeksan kutsuu Marbella, Espanja! Ikinä ennen en ole ollut missään rantalomakohteessa, joten oli jo aikakin. Mitään merkitystä millään rantakunnolla, lihavat valkoiset suomalaiset lyllertää itsevarmasti espanjattarien rinnalle ja nauttii auringon paahteesta. Lähdetään reissuun siis ämmäporukalla (mä, siskot&äiti) ja paahdetaan itseämme kuus päivää Espanjan auringon alla. Voi mikä pala taivasta. Ah <3

Kellään kokemuksia Marbellasta?
 

5 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

Vähän ihanaa <3 Oon kuullut että toi on nätti paikka, eikä ihan niin turistirysä kun jotkut espanjan rantakohteista!

-SL kirjoitti...

Ihana matka tiedossa!:) en kyllä tiedä onko siellä niin lämmin että voisi uida muttei ihan kylmäkään.. tosi kauniin näköinen paikka

Roosa kirjoitti...

Jenna: Mua ei haittais muutkaan turistit, oon niin innoissani et pääsen ylipäätään johonkin :D

*~SL: Mulle se parikymmentä astetta riittää oikeen mainiosti kun vertaa tähän Suomen säähän :)

Sirpa kirjoitti...

Uuuh..siella tosin ei kai ole kamalan lämpöistä silloin? :O Mutta eikai sadakkaan. :)

Sofia kirjoitti...

Oi vitsi! Pääsisinpä mäkin, alkaa jo syyskuun matkan rusketuskin olla poissa. :D Hitsi, vois tosissaan nää pakkaset loppua :S