lauantai 29. elokuuta 2009

Sadekelien jalkinehaaveita

Tänään menee nyt kyllä pieleen tää 15 asun putki, oon meinaan ollu koko päivän yöpuvussa. Eikä enää oo ees yhtään asukuvaa esittelemättömänä tietokoneen kansioissa. No, mut kattoo jos huomenna jo jaksais pukeutua.

Asun sijaan aattelin kertoa teille mun syksyn kenkähaaveista. Mä en tiedä onko mulla ikinäkään sisua tuhlata näihin kaikkiin ku oon niin tajuttoman pihi. Mut toivotaan että joko kirppikseltä tärppää tai sitte nii et meikä rakastuu niin lujaan johonkin pariin et se on saatava hinnasta huolimatta.

Neljännellä sijalla mun mieltäni kutkuttamassa on siniset ja punaiset avokkaat.



Peeptoe ei ehkä oo ihan kiva juttu näin syksyllä, mut kyl mä ehkä ennemmin ottaisinkin noi korot ilman sitä. Vaikka syksy tulee nii mä en vaan lakkaa haaveilemasta näistä perusvärikkäistä korkkareista. Multa löytyy jo vihertävän indigon väriset, pinkit, keltaiset ja vihreät avokkaat. Mut aivan liian moni asu on huutanu seurakseen nimeomaan punaisia ja (vähän kuvia tummempia) sinisiä avokkaita. Huuto.netin oon selannu läpi jo monet monet kerrat..

Kolmospaikalle kiilaa konjakinväriset saappaat.



Nää ottaisin ehkä kaikkein mieluiten korolla varustettuna. Mulla on jo yhdet kirppikseltä haalitut tummemman ruskeat saappaat mut ne on vähän liian pienet. Eikä ees konjakin sävyä. Nuo ylimmäiset lähentelee jo täydellisyyttä, sydän ihan läpättää. Kakkosparissa väri taas on vähän väärä, mut muuten malli kyllä miellyttää silmää.

Kakkospaikalle pääsee pari harmaita nilkkureita.



Semivärikkäiden asujen seuraksi kaipaan aina välillä jotain hillitympää kuin ruskeat/lilat nilkkurit, mutta kuitenkin jotain räväkämpää kuin mustat Vagabondin nilkkurini. Harmaa olis just täydellinen välimuoto. Ja en mä toki harmaita yksilöitä vastustaisi saappaidenkaan muodossa, mut nilkkurit on nyt tällä hetkellä se himottavampi kohde tässä värissä.

Ja ykköspaikkaa haavelistalla pitää mustat ylipolvensaappaat.



Korolla tai ilman, molemmat näyttävät uskomattoman hyvälle. Nää tällaset saappaat vaan tuppaa yleensä maksamaan päälle sataa euroa. Mälsää. Nää olis niin tappohienot kireiden pillifarkkujen ja vähän löysemmän yläosan kanssa.

Mitä teidän syksyn kenkähaavelistaltanne löytyy?

Ps. Olishan tällaiset eläinkuosikumisaappaatkin aika söpöt..

gojane_2070_131375951

Kaikki kengät gojane.com

5 kommenttia:

-SL kirjoitti...

kivoja kenkiä

Anonyymi kirjoitti...

Ylipolvensaappaat on pakko saada syksyksi!:)

Josephine kirjoitti...

mustat ylipolvensaappaat/ratsastussaappaat on munkin hankintalistalla, enpäs oo nähny paljon missään ;O löysin just eilen kirppis-centeristä kivat harmaat nilkkurit mutta en sen enempää tutkinut, vink vink ;)

Katarimaria kirjoitti...

Mä kokeilin Eurokirppiksellä toissapäivänä kympin maksaneita ylipolvensaappaita mutta ne 39-kokoisina mulle liian suuret. Että sinne vaan katsomaan vieläkö ne olis myynnissä ja sopivat :) Itsekin kovasti sellaisia himoitsen, mutta en viitsisi kauheata hintaa maksaa kun en tiedä osaisiko niitä sitten lopulta kuitenkaan yhdistellä kovin käyttökelpoisesti.

Roosa kirjoitti...

*~SL: Voi kun sais noi kaikki omaan kenkähyllyyn ;)

Sofia D: Kunpa löytyis jostain halvat..

Josse: Voi rähmä ku sinne on niin pitkä matka :( Täytyy kysyä jos kaveri lainais autoa ens viikolla! Tekee muutenkin mieli kirppiksille :)

Katarimaria: 39 koko kuulostaa kyllä uhkaavalta mun 37-38 jalkaan :S Mut meen tsekkaan Eurokirppiksenkin ens viikolla jos saan autoa! :)